Memang cantik tembam dan nampak bulu penuh nipis kemasss.aku terus ciummsemaaunya.ahhhhh..ahhhhh suara norr dah mula keluarrr.aku jilat dicelah kanan dulu.kemudian sebelah kiri pulakk.norrra saya buka yaaaa.sssstttahhhh.dia tak jawab aku pun pelan2 tarik seluar dlmnya yang nipis cuma bartali.berwarna pink.nora angkat pongongnya ckit untuk mudah seluarnya aku buka.kini terpampanglah lurah yang amat indah dpan mata aku..terpegun aku..lebih kurang isteri aku punyaa.aku rengangkan kaki nora pelan2.mula2 ditahannya…aku terus jilat pehanya yang gebu putih mulus.pehanya padat berisi..pelan2 nora mula membuka kelengkangnya…aku apa lagi aku cium semaunya. aku jilat dari parit atas sampai ke bawah.aku sedut2 kelentitnyaa. aku jilurkan lidah aku kat alur dia.aaahhhhh ahhhh ssssttttmuhhhhh.macam udang kena panas nora mengeliat2.tambah stim.konek aku makin keras sekeras2nya…bila aku sedutt sedutt kelentik nora terangkat2 bontot diaa..makinn cantik pemandangannya..tetiba suara nora makinnm kuat merintih kesedapann…ahhhh sssdappnyaa …ssssdddappnyaaaaa..rambuta aku ditarik2nya dan ditekan kat pantantyan dsn kakinya menyepit kepala sembil bontotnya terangkat2.akhirnya nora klimax….sssssddddaaapppnyaaa ahhh ahhh sssttttt.nora longlaiiterusss.aku terus merangkak ke badanya.aku peluk kemas dan nora paluk aku kuattsambil cium akuu semaunya..norrra emmmm nora mash kejamm mataa.aku cium dahinyaa.aku cium mata nya..aku cium keningnyaa aku kucupm bibirnyaaa…sayan sayangg norra lahh.nora sayangg saya takk.dira buka matanya layuuu.dia senyummda cium dan pelokk akuu.ya ke sayang nora ni..nora kan cuma pembanrtu rumah…mendengar jawabanya aku terus peluk2nora.ksami bergomol semula.kami saling berciuman disemua tempatt…norra takutt lahh.nanti nora dikecewakannn…aku mula naik keatas badan norra.aku tindih diaa…tangan kanan aku meraba pantat nora yang dah mula basah lagi ahhh…aku korek lagii dan aku pegang konek aku yang akat dah keras ke bibir pantat dia.aku buka kelengkang norrra. aku main2kan kan kepala konek aku kat kelentit diaa.sssstttttt ahhhh.jangan masukkan …..ahh ahh ssstt.akum terus gosok2batang kau dari biji kelentit sampai lah kelalur bawahnyaa…air lendir nora dah muoa banyakkk…norr aaku bisik kat telinga norrra…yaaaa.saya masukkann yaaa..jgnnnlahhh nantii hilang dara noorra..norrrra memang tak pernah main ke selama ini..takk pernahh.makin ghairah aku dngar diam tak pernah main.maknya aku lah lalaki bertuah nyang ambil daranya…aku mtekan sikit konekmaku…ohhh memang sempit…tapi nikmatnya..baru ujung kepala aje dah sedap.ppanas pantat noraa.nor keraskan kakinya.pelan2 kau tolak lagi masuk sikit lagii..uhhh ahhhh.napa norrra norra rasa apa..nora takuttt…saya janji akan jaga norra.norrra saya sayang norrra.cantiknya badan norrra.aku kucup lagiinorra krmudian aku tekan lagi nora pelukm aku kuat2..kakinya direnggangkan sikit lagi.memang sempit betul.aku takan lagi …aduhhh sakkkiiiitttt. sakittt norra sakittt.nora tak mauu.akunterus cium telinganay sambil aku bisik kata sayangg dan akan jaga diaa.aku tarik batang aku dan aku masuk lagi.sorong tarik sorong tarik perlahan2ahhh.sssakittnyaa.norra saayang abangntakk.aku dahnmula rasa sayang dan bahasa kan diri aku sebagai abagngg…norra sayang abangg takkk.norra sayangg ab…ab..abangggg.tersekat2 dan malu2 dia nak sebut abang..sayang apngil abang yangg..emmm aku tekannkuat sikit dan masuk dalam sikit habis kepala konek da masuki kat pantat nora dan terbeerhenti.macam ada penghalang.dan aku tau inilah dara nora…oh norra abang makin sayang dengan norra.nora masih ada dara…norra sayangg,.ya banggg.nora punya abang punya kann..ya banggg.nora dah serahkan semua pada abang….uang ini jangann bang.setakat ni aje bangg.yang tu unttuk suami nor nanti..dlm bebisik2 tu aku terus sorong tarik konek aku…kalua begitu abang jadi suami nora ya..nora mau takk .abang tak malu ke ahhh ahhh bangggg sakitt banggg…mcmana dengan puann…sakittttbangg.ssssssttt uuuuhhh ahhhhhh.aku terus sorong setakat yang boleh dulu.aku dah tekad.dara dia mesti aku ambil….aku buka kangkang nora luas2 lagii.norra kejam mata.dan aku tengok da keluar air mataaa.nora nangiss.sayang menangiss nape sayanggg.nora takut bang.macamana masa depan nora.jika dara nora dah abang ambill.sayang abang janji kita kawinnlepas ini….aku tekan lagi kuta.ahh memang ketet dan kebal sungguh.aku belai norra.aku pelik nora aku jilat mukanya..aku tekann lagiiibanggggssssakittt.dah banggg sakitt.aku dah nekad.amnil aku belai aku kucup mulutnya.agak nora dan tenang aku tekanb lagi akun tarik lagi aku tekan lagi aku tekan kagi..norrra dah nangiss kasihan oulak aku..tapi aku dah tak peduli.apa jadi pun biasr aku yang tebuk pantan daranya.sayangggbangggbanggg aduhh aduhh sakitt.sayanggg aku pun terus buat satum unjutan yangntakm ampunnlagi aku tekan semaunya grussss..grusss..grussss…abanggg sssssakittt ssskittt.nora terus peloj aku sekuatnya dan kedua kakinya jepit bontot akuu.dannblusssaku tekahn habis sampai ke dasarrrrterus masukmmampattbertemu pankag peha aku dengan pangkal peha nora..norra mengelepar auuuuu sssakitttt banggggdan menangisss.aku nterus opeluk nora erat.terus aku daim kanndiari dan cium pipi kanan norra,.terasa panas airmatanya…uhhh sedapnya lubang pantat norra.sempit padat menjerut lembut.sayngggaku belai2 nora.aku makin sayangg.bangggperlahan suara nora,ya sayangg…abang dahn ambil dara nora..abang jangan sis2kan nora ya…yaa sayanggaku lihat nora dah mula tenang.aku kemut2konek eku.terasa mengembang2 dalam pantant nor..aku cubagerak dan tarik.bangg.pelan2bangg.masih sakit…abang pelan2 ya..aku tarik pelan2 tarik sikit tolakmlagi tarik banyak sikit tolak lagi.ahhhh ahhhh mmmmmm bbbanggg ussss sssstttt.sayng.aku cuba laju kan cikt.banggsakit..aku dah takmtahan sedap dan nikmat sangat pantartnya…aku tolak dan rendam .aku dah mula rasa ada kgerakanndan kemutan dari lubang dalam norra.sayang sedapnyaa lubang sayang sedaoo sempitnyaa.bang pelan2 dulu. ya sayangg.aku mula enjut pelan2.laju sikit.laju lagi.bangggg aduhh bangg sssakittt sssstttahhhhahhhh.sayang aku enjut lagi bila nora dah tenang…aku buka luaskan kangkangnya lagi.sorong tarik enjut2 pelan laju palan laju ahhhhhhhssssstttttbbbaanngggggg sssakitttssseeddaaapppp bangg sssedddapppp ahn ahn ah uahnuah twetiba badan nora kejang diopeluknya kau kuat2 diciumnya aku semau2nya.nor klimax kali ke dua…aku terus tekan dan benam kedasr pantnt norra.kuat kemutanya pantat nora.ahhh sayangg sedapp sayangg.norra puassn takkk.sakit lagii takkk..bangg banggg nora puas bangg.sedapnya abang punyaa.keras besar panjang..cuma masih sakit dan ngilu lgi bang…tak pe sayangg kejap lagi hilang sakit lahh…nora sayang abanggg.abang hebat lah.untung kakak dapat abang,nora dsh tak sebut puan lagi.dah sebut kakak.bangg abang hanya untuk kakak dan nor aje ya…abang nora sedia puaskan abang…janji abang puas nora sakit tak pe bangg.nora terus belai rambut aku dan cium dan kucup aku.kmedian terasa dia kemutkan pantatnya…sayangggss bangg sedapp takk.sedap sayangg lagiii.abang masih tek reti nakmpuaskannabang. abang ajarmnora ya. yaa sayangg.aku terus bersemangat kuat.terus ku tarikk ahhhhh bangggg pelannn2 yaaaa ssssakkkittt lagiii.sayang dah beresedia kann.dah bang.,,.lakukanlah banggg norra rela bang norra mau abang puas sepuas2nya denganb norrrra.aku pun enjut lagi mula2 pelan2 laju laju ahhhhhhhbanggggg sssstttt sssskkkitttt ahhhbangggg sssseddddaaappppppbang bangggggg sedappp bangg banggg sedappp bangg lagii bangg lagi bnag.jangan berhenti bengbbangg terus bagnggahn ah ah ahhhhh.sayangg banggg sedap tak kk sedap sayangg.kemut kuat2 lagi sayang au au au aku merasa satu kenikmatan yang amat luarbiasa.memang sedappp.bangggg banggg sayanggg …ah ahhh ahh awww awwwww. aku teeruskan.kedua kaki noar dah tegak melepasi kepala aku. aku jengah pantat nora berlendirr dann bercamopur merah darah daro norr.awawawaw bangg sedappd sedapppsssssdappnya kuat2kuat2 bang lagi2 lagiiiiii ssssttttt.banggg norrrr dsah nsk kuar agiii.nora nak kuar sma dengan abanggg.aku enjut selaju2nya aku hentak sedalmnya2 nora terus kemu2 sedut2 ahhahhhahh sedapppnya norra sayanggg jommsayangg abangg pun dah rasa bangg lagii bnag jomm ahhhh bangggg ahhhahhhahh asayanggg bangggsayangg bangggg kami samu2 sampai kami terdampar kelemasan kami berpelukann..kepunck kepuasan yang amat luarbiasa.banggg dah lewat sangatt nora belum kemas.nanti kakak balik belum siap. kami mandi bersama.bang pedih dan ngilu lagiii.habis cadar katil nora penuh dengan darah.bangg darahh. abang ambil dara mahkota norrra.sayangg i love u.masa mandi batangn aku naik lagi.aku mintak nor tonggeng dan buatnstail doddie..ahh ahhh ssedapppp sedapppnya bangg.aku aynu lagi dari belakangg.pehh memangg sedap dan nikmat main dengan norrra….dalam 20 menit kami gem sama2.untuk kali keduanya aku semburkan air lelakim aku kat lubang pantat nora. ini lah pengalaman benar aku denga pembantu rumah aku.dan kami selalu melakukanya bila ada peluang.kami sama2 jaga line.dan taka ada semua yang tahu